Odstąpienie od umowy

Czy mogę zwrócić towar, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

 

Tak. Zgodnie z ustawą i naszą polityką zwrotów konsument może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do naszej firmy nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu.

 

Zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy  można dokonać np poprzez wypełnienie i odesłanie formularza dostępnego pod linkiem

Lub poprzez kontakt mailowy z nami - ważne aby podać numer zamówienia, imię i nazwisko, co jest zwracane i na jakie konto zwrócić pieniądze.

 

Przed odesłaniem produktów zachęcamy do kontaktu z nami w celu ustalenia wszelkich szczegółów.

e-mail: kontakt@domowystomatolog.pl lub telefonicznie 883-663-771

 

Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. PAMIĘTAJ - Przedmioty higieniczne i osobistego użytku użyte przez jedną osobę (nawet jedynie w celu sprawdzenia) nie spełniają już więcej wymogów higienicznych do użycia przez inną osobę. W ten sposób noszą one ślad użycia i ze względów na ochronę zdrowia nie uznajemy takich zwrotów.

Przykłady:

- Otwarte opakowanie zestawu Ozdenta;

- Otwarte tubki past;

- Otwarte hermetyczne lub fabryczne opakowania końcówek;

- Otwarte opakowania zestawów szczoteczek (nawet jedynie w celu sprawdzenia kompletności zestawu);

- Użyte rękojeści szczoteczek elektrycznych/ sonicznych itp.

- Zerwane plomby (fabryczne lub sklepowe) na opakowaniach.

W razie wątpliwości zadzwoń przed dokonaniem zakupu.

 

 

W celu usprawnienia obsługi, towary prosimy odsyłać po kontakcie od naszego pracownika (zazwyczaj telefonicznym). Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał paragonu  i odesłać na adres naszej firmy. Przesyłki na nasz koszt nie będą przyjmowane i będą zwracane do nadawcy!

 

Gwarantujemy zwrot wpłaconych pieniędzy.
 

Jak tylko otrzymamy zwracany towar i wszystko będzie w porządku, zwrócimy Ci Twoje pieniądze (najczęściej w ciągu 2-3 dni i najchętniej na wskazane konto bankowe).  Aby dokonać zwrotu pieniędzy musimy zatwierdzić zwrot i dostać od Ciebie paragon. W przypadku gdy na zakupiony towar została wystawiona faktura VAT będziemy potrzebowali podpisanej przez Ciebie faktury korygującej.

 

Adres zwrotu towaru

 

  • PHU REMAL Małgorzata Bola 

  • ul. Zmyślona 4 

  • 03-289 Warszawa 

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel