Odstąpienie od umowy
Czy mogę zwrócić towar, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?
Tak. Zgodnie z ustawą i naszą polityką zwrotów konsument może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do naszej firmy nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu.
Zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy można dokonać np poprzez wypełnienie i odesłanie formularza dostępnego pod linkiem
Lub poprzez kontakt mailowy z nami - ważne aby podać numer zamówienia, imię i nazwisko, co jest zwracane i na jakie konto zwrócić pieniądze.
Przed odesłaniem produktów zachęcamy do kontaktu z nami w celu ustalenia wszelkich szczegółów.
e-mail: kontakt@domowystomatolog.pl lub telefonicznie 883-663-771
Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. PAMIĘTAJ - Przedmioty higieniczne i osobistego użytku użyte przez jedną osobę (nawet jedynie w celu sprawdzenia) nie spełniają już więcej wymogów higienicznych do użycia przez inną osobę. W ten sposób noszą one ślad użycia i ze względów na ochronę zdrowia nie uznajemy takich zwrotów.
Przykłady:
- Otwarte opakowanie zestawu Ozdenta;
- Otwarte tubki past;
- Otwarte hermetyczne lub fabryczne opakowania końcówek;
- Otwarte opakowania zestawów szczoteczek (nawet jedynie w celu sprawdzenia kompletności zestawu);
- Użyte rękojeści szczoteczek elektrycznych/ sonicznych itp.
- Zerwane plomby (fabryczne lub sklepowe) na opakowaniach.
W razie wątpliwości zadzwoń przed dokonaniem zakupu.
W celu usprawnienia obsługi, towary prosimy odsyłać po kontakcie od naszego pracownika (zazwyczaj telefonicznym). Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał paragonu i odesłać na adres naszej firmy. Przesyłki na nasz koszt nie będą przyjmowane i będą zwracane do nadawcy!
Gwarantujemy zwrot wpłaconych pieniędzy.
Jak tylko otrzymamy zwracany towar i wszystko będzie w porządku, zwrócimy Ci Twoje pieniądze (najczęściej w ciągu 2-3 dni i najchętniej na wskazane konto bankowe). Aby dokonać zwrotu pieniędzy musimy zatwierdzić zwrot i dostać od Ciebie paragon. W przypadku gdy na zakupiony towar została wystawiona faktura VAT będziemy potrzebowali podpisanej przez Ciebie faktury korygującej.
Adres zwrotu towaru
-
PHU REMAL Małgorzata Bola
-
ul. Zmyślona 4
-
03-289 Warszawa